Tjenestedesign handler om å skape bedre løsninger for deg og meg. Det handler om å gjøre systemer enklere å forstå, fjerne det som ikke trengs og tenke nytt. Ved å sette sluttbrukere, innbyggere og ansatte i fokus utformer vi tjenester som skaper høy verdi.
Vi startet det første tjenestedesignmiljøet i Norge i 2007. Vi har bred internasjonal erfaring med noen av verdens største merkevarer og offentlige tjenester. Som del av landets bredeste konsulentmiljø har vi en unik evne til å kombinere brukeropplevelser med forretning, teknologi og organisasjon, for å skape varige resultater.
Vi går på jobb hver dag for å utvikle mer menneskelige, nyskapende og bærekraftige løsninger. Når vi kombinerer våre designferdigheter med teknologi og forretningsforståelse blir det en superkraft for kundene vi jobber med.
Tjenestedesign: Forstå kunder og brukere, analyser hvilke interne forbedringer som kan gjøres, tegn kundereisen og lag helt nye opplevelser som folk blir glad i.
Design thinking: Vi hjelper deg å angripe komplekse utfordringer gjennom bruk av designmetoder, kreativitet og kundeinnsikt.
Kundeopplevelse: Se virksomheten gjennom kundenes øyne, bygg merkevare og vinn i markedet med kundene på laget.
Kundereiser: Kartlegg kundenes opplevelse av et produkt eller tjeneste, identifiser forbedringsmuligheter, og finn nye muligheter for å skape verdi.
Konseptutvikling: Når du ønsker å utforske en ny markedsmulighet hjelper vi med å utvikle helhetlige konsepter – fra innsikt via organisering til implementering.
Kurs og kompetanseheving: Vi har bred erfaring med å lede kurs, trening og kompetanseheving i designmetodikk og brukerorientering for våre kunder.
Christina Gytre
Henrik Skandsen