Elektronisk faktura skal benyttes av våre leverandører. Det skal ikke sendes papir-fakturaer til PwC.
PwC aksepterer kun e-faktura (EHF-format) fra våre leverandører, fakturaer mottatt på papir og PDF vil i utgangspunktet ikke bli akseptert.
Leverandører som ikke har integrert EHF i eget system kan benytte Baswares portal uten kostnader. Alternativt kan leverandøren kontakte sin bankforbindelse som kan tilrettelegge for EHF-format i nettbanken.
Leverandørene våre skal benytte elektronisk fakturering og krav til eFaktura er følgende:
Skriv inn korrekt elektronisk adresse og juridisk selskap. EHF-adresse = organisasjonsnummeret
PwC AS 987009713
PwC Accounting AS 987372451
PwC Tax services AS 962066321
Advokatfirmaet PwC AS 988371084
Skriv inn kontaktperson hos leverandør.
Bestillers navn og ansattnummer (kun de fire siste sifrene).
PwCs kostnadssteder (OU): Eks: NA193
Ved evt. klientbelastning: Klient- og jobbnummer. Eks 1234567/A014
Dersom du har spørsmål, kan du sende disse til oss via vår kontaktside.