Ønsker du å forbedre servicegraden i bedriften din? Vil du sikre at servicegraden opprettholdes på et akseptabelt nivå i fremtiden?
I en tid med rask teknologisk utvikling og økende usikkerhet i verdensmarkedet, er det avgjørende for varehandelen å etablere en robust og fleksibel forsyningskjede. Dette sikrer at du kan møte kundens behov samtidig som du tilpasser deg eksterne endringer på en kostnadseffektiv måte.
En god servicegrad er avgjørende for å sikre bedriftens langsiktige levedyktighet. Uavhengig om du vil forbedre dagens servicegrad eller stålsette deg for endringer i fremtiden så har vi noen gode tips på veien.
Vi deler vår faginnsikt og gir et innblikk i hva vi tenker må til for å oppnå "Optimal servicegrad", hvilke områder vi vanligvis oppdager problemer og noen råd for å begynne å adressere disse.
I vårt frokostseminar møter du fagekspertene Rickard Berzelius og Lars Gavelstad som skal ta dere gjennom:
Her får du mulighet til å få god faglig input fra både PwC'ere og utveksle erfaringer med andre fra bransjen.
Velkommen!
Dato: 26. februar 2025
Tid: 08.30-09.00 (08.00-09.30)
Frokost og registrering: 08.00
Avgift: Ingen avgift
Sted: PwC Experience Center, Bjørvika, Clemenskvartalet, Rostockgata 104, 0194 Oslo
Meld deg på vårt nyhetsbrev for å være en av de første til å motta invitasjon til våre eventer.
Se full oversikt over alle våre kommende eventer.