Landskap med utsikt mot et fjell

 

Frokostseminar: Servicegrad innen varehandel - hvordan oppnå resultater?

Påmelding

Ønsker du å forbedre servicegraden i bedriften din? Vil du sikre at servicegraden opprettholdes på et akseptabelt nivå i fremtiden?

I en tid med rask teknologisk utvikling og økende usikkerhet i verdensmarkedet, er det avgjørende for varehandelen å etablere en robust og fleksibel forsyningskjede. Dette sikrer at du kan møte kundens behov samtidig som du tilpasser deg eksterne endringer på en kostnadseffektiv måte. 

En god servicegrad er avgjørende for å sikre bedriftens langsiktige levedyktighet. Uavhengig om du vil forbedre dagens servicegrad eller stålsette deg for endringer i fremtiden så har vi noen gode tips på veien. 

Vi deler vår faginnsikt og gir et innblikk i hva vi tenker må til for å oppnå  "Optimal servicegrad", hvilke områder vi vanligvis oppdager problemer og noen råd for å begynne å adressere disse. 

I vårt frokostseminar møter du fagekspertene Rickard Berzelius og Lars Gavelstad som skal ta dere gjennom: 

  • Globale trender innen Retail og FMCG 
  • Hva kreves for å sikre høy servicegrad, og hva er “riktig” servicegradsnivå? 
  • Problemstillinger vi ofte møter
  • Råd til veien videre

Her får du mulighet til å få god faglig input fra både PwC'ere og utveksle erfaringer med andre fra bransjen.

Velkommen!

Ikon av kalender

Dato: 26. februar 2025

Ikon av kalender

Tid: 08.30-09.00 (08.00-09.30)

Ikon av kalender

Frokost og registrering: 08.00

Ikon av kalender

Avgift: Ingen avgift

Ikon av kalender

Sted: PwC Experience Center, Bjørvika, Clemenskvartalet, Rostockgata 104, 0194 Oslo

Vil du vite om alle våre kommende event?

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å være en av de første til å motta invitasjon til våre eventer.

Se alle våre eventer

Se full oversikt over alle våre kommende eventer.

Kontakt oss

Anniken L'orange

Anniken L'orange

Head of Event, PwC Norway

Tlf: 952 60 190

Trine Knap

Trine Knap

Eventkoordinator, PwC Norway

Tlf: 480 43 827

Følg oss